جستجوی پیشرفته محصولات

قیمت

0 تومان - 13,050,000 تومان

نوع صنایع دستی

موجود در انبار

کیفیت ساخت

جدیدترین مطالب وبلاگ

بازدید از وبلاگ

در صورتی که سوال یا راهنمایی در رابطه با محصول و خدمات پس از فروش آن دارید، با ما در تماس باشید:
درخواست پشتیبانی
compress فهرست محتوا:

    خرید هدیه برای خواهر شوهر و کادو برای خواهر زن به مناسبت‌های مختلف از دغدغه‌های اصلی عروس و داماد خانواده است و دوست دارند بهترین کادو برای خواهرشوهر و بهترین هدیه برای خواهر زن خود را تهیه کنند که موردپسند ایشان باشد.

    اگر شما هم می‌خواهید به مناسبت‌های مختلف برای خواهر شوهر و خواهر زن خود هدیه تهیه کنید و در ذهن شما این سوال ایجاد شده است که هدیه برای خواهرشوهرم چی بخرم؟ یا هدیه مناسب برای خواهر زن چیست، ما در این مطلب به کلی ایده خرید کادو برای خواهرشوهر و خواهر زن اشاره کرده‌ایم که با مطالعه و بررسی موارد پیشنهادی می‌توانید از بین گزینه‌های موجود، کادو مناسب برای خواهر شوهر و خواهر زن بخرید.

    هدیه برای خواهر شوهر

    ایده خرید هدیه برای خواهر زن و خواهر شوهر

    گزینه‌های مختلفی وجود دارد که برای کادو به خواهرشوهر و هدیه به خواهر زن می‌توانید تهیه کنید اما اگر هنوز مردد هستید و نمی‌توانید تصمیم بگیرید که چه نوع هدیه‌ای بخرید ما در ادامه فهرستی از بهترین هدیه برای خواهر زن و هدیه مناسب برای خواهر شوهر تهیه کرده‌ایم که شما با مطالعه و بررسی این لیست می‌توانید از آن ایده بگیرید و هدیه خاص برای خواهر شوهر خود به مناسبت‌های مختلف بخرید.

    فروشگاه اینترنتی پرنون با سابقه چندین ساله در زمینه تهیه انواع کادو به مناسبت‌های مختلف فعالیت دارد در صورتی که شما در زمینه خرید هدیه برای خواهر زن و خواهر شوهر مردد هستید و نیاز به دریافت مشاوره دارید با تماس با شماره 09363197760 می‌توانید مشاوره رایگان از کارشناسان پرنون دریافت کنید و بهترین کادو را برای خواهر شوهر یا خواهر زن خود تهیه کنید.

    ظروف پذیرای برای کادو به خواهر شوهر

    اکثر خانم‌ها به ظروف آشپزخانه و ظروف پذیرای شیک علاقه دارند که شما می‌توانید یکی از گزینه‌هایی را که برای کادو به خواهر زن و خواهر شوهر تهیه کنید، ظروف پذیرایی باشد اما اگر می‌خواهید هدیه شما شیک و منحصر به فرد به نظر برسد ظروف پذیرایی خاص از جمله؛ ظروف برنجی، طرح نقره، مسی، میناکاری قلمزنی و فیروزه‌کوبی را خریداری کنید که هر کدام از این ظروف زیبایی منحصربه‌فردی دارند و برای هدیه به خواهر شوهر و خواهر زن مناسب هستند.

    برای اطلاع از قیمت و مشاهده کاتالوگ انواع ظروف پذیرایی برای کادو به خواهرشوهر و خواهر زن در واتساپ یا تلگرام به شاره 09363197760 پیام دهید یا تماس بگیرید.

    هدیه برای خواهر زن

    صنایع‌دستی میناکاری بهترین هدیه برای خواهر شوهر

    صنایع‌دستی مینا اصفهان جزء یکی از بهترین و زیباترین صنایع‌دستی ایران زمین به شمار می‌رود که در فروشگاه اینترنتی پرنون انواع صنایع‌دستی میناکاری روی مس با بالاترین کیفیت ساخت و بهترین قیمت در طرح‌های خاص از قبیل انواع بشقاب دیوارکوب و قاب‌دار، گلدان‌های میناکاری، انواع شکلات خوری و شیرینی‌خوری مینا، تنگ و جام، آیینه و شمعدان میناکاری و انواع زیورآلات مینا ارائه می‌شود.

    تنوع محصولات میناکاری اصفهان بسیار گسترده است و جزء بهترین کادو برای خواهر زن محسوب می‌شوند و از بین محصولات موجود می‌توانید متناسب با سلیقه و بودجه مدنظرتان یک مورد را به عنوان هدیه تولد برای خواهرشوهر یا به مناسبت‌های دیگر انتخاب کنید و یک هدیه ارزشمند برای خواهر زن یا خواهر شوهر تهیه کنید.

    اگر می‌خواهید هدیه‌ای شیک و خاص برای خواهرشوهرتان تهیه کنید که با دریافت هدیه از شما سورپرایز شود پیشنهاد می‌کنیم به صفحه صنایع‌دستی میناکاری مراجعه کنید و از بین محصولات موجود یک گزینه را برای کادو به خواهرشوهر یا خواهر زن انتخاب کنید.

    شمعدان بهترین هدیه برای خواهر زن

    اگر به فکر خرید هدیه خاص برای خواهر زن به مناسبت‌های مختلف از جمله روز تولد، هدیه عروسی، کادو برای منزل جدید و غیره هستید، می‌توانید در لیست خود شمعدان یا جاشمعی را نیز قرار بدهید. البته منظور ما از خرید شمعدان برای کادوی تولد به خواهر زن، شمعدان بلور یا کریستال نیست و بهتر است مدل‌های جدیدتر شمعدان که طراحی و زیبایی خاصی را دارند را تهیه کنید. در فروشگاه خرید هدیه پرنون انواع مدل‌های شمعدان در طرح‌های و جنس‌های مختلف عرضه می‌شوند که برخی از مدل‌های آن عبارتند از:

    • شمعدان چوبی
    • شمعدان قلمزنی
    • شمعدان نقره
    • شمعدان میناکاری
    • شمعدان طرح نقره یا نقره‌نما
    • و...

    جعبه جواهرت هدیه مناسب برای خواهر زن

    جعبه جواهرات گزینه مناسبی برای هدیه به خانم‌ها است و یکی از بهترین موارد برای هدیه عروسی به خواهر شوهر یا هدیه سالگرد ازدواج به خواهر زن است هر چند تنوع جعبه‌های جواهرات بسیار گسترده است و جنس‌ها و طرح‌های متنوعی دارند اما از زیباترین و خاص‌ترین مدل‌های آن که مورد پسند خانم‌ها است جعبه جواهرات چوبی و جعبه جواهر خاتم‌ است.

    جهت مشاهده و خرید انواع جعبه جواهر برای هدیه به خواهر شوهر یا خواهر زن فقط کافی است به صفحه جعبه جواهر خاتم‌کاری مراجعه کنید.

    در اصل جعبه جواهر خاتم‌کاری جزء هدایای ارزشمند برای خواهر شوهر و خواهر زن به مناسبت‌های مختلف است چون هنر دست هستند و ارزش بسیاری دارند. جنس بدنه‌ آن‌ها از چوب است و با هنر خاتم‌کاری تزئین شده است و برخی از مدل‌های آن با هنر مینیاتور تلفیق شده‌اند که زیبایی آن‌ها را دو چندان نموده است.

    هدیه مناسب برای خواهر شوهر

    آباژو و چراغ خواب

    آباژور جزء هدیه لوکس برای خواهر شوهر محسوب می‌شود و شما می‌توانید با خرید یک آباژور شیک خواهر شوهر یا خواهر زن خود را به مناسبتی که می‌خواهید برای او هدیه تهیه کنید، سورپرایز کنید. از شیک‌ترین و جدیدترین مدل‌های چراغ خواب، آباژورهای سنگی است که برای قرار دادن در سالن پذیرایی و اتاق خواب مناسب هستند. یکی از پرطرفدارترین مدل‌های آباژورهای سنگی، چراغ خواب‌های سنگ نمک است که بسیار زیبا و چشم‌نواز هستند و هدیه مناسب برای تولد خواهر زن هستند.

    رومیزی

    رومیزی یا سفره سنتی از وسایل پر کاربرد در تزئین دکوراسیون و چیدمان است. اگر خواهر خانم یا خواهر شوهر شما به سبک قدیمی و پارچه‌های سنتی علاقه دارد خرید رومیزی‌های سنتی، بهترین ایده برای هدیه به خواهر شوهر است. پارچه‌های قلمکاری یکی از زیباترین مدل‌های رومیزی و سفره‌های سنتی هستند که تمام مراحل تهیه و تولید آن‌ها با دست انجام می‌شود و زیبایی منحصربه‌فردی دارند.

    رومیزی‌های قلمکاری اصفهان که برای کادو تولد به خواهر زن بسیار شکیل و ارزشمند است که در فروشگاه اینترنتی پرنون در طرح‌ها و ابعاد مختلف با قیمت مناسب و بالاترین کیفیت عرضه می‌شود.

    صنایع‌دستی قلمزنی هدیه مناسب برای خواهر زن

    محصولات قلمزنی جزء شیک‌ترین و زیباترین صنایع‌دستی ایران است که بسیار ارزشمند هستند و به عنوان هدیه مناسب برای خواهرشوهر می‌توان تهیه کرد. در اصل جنس اصلی بدنه محصولات قلمزنی از مس، ورشو، برنج و نقره است که توسط هنرمندان با استفاده از قلم ضربات چکش بر روی آن‌ها نقوش زیبایی حکاکی می‌شود.

    اگر قصد خرید یک هدیه ماندگار و ارزشمند برای خواهر شوهر یا خواهر زن خود را دارید حتما به صفحه صنایع‌دستی قلمزنی مراجعه کنید و از بین محصولات موجود بر اساس بودجه مورد نظرتان هدیه مناسب برای خواهر شوهر را انتخاب کنید و در صورت هرگونه سؤال می‌توانید با شماره 09363197760 تماس بگیرید.

    قیمت محصولات قلمزنی با توجه به جنس فلز و طرح‌های حکاکی شده بر آن تعیین می‌شود که قطعا هر چند چقدر وزن آن بیشتر باشد و نقوش طراحی شده بر آن ظریف‌ باشند قیمت بیشتری دارند. مزیت خرید صنایع‌دستی قلمزنی به عنوان کادو برای خواهر زن و خواهر شوهر این است که دوام و ماندگاری بالایی دارند و هیچ وقت از مُد نمی‌روند و در قبال هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید یک هدیه ماندگار برای خواهر شوهر خود تهیه کرده‌اید که همواره ارزشمند است. برخی از محصولات صنایع‌دستی قلمزنی که برای کادو به خواهر زن و خواهر شوهر به مناسبت‌های مختلف، مناسب هستند عبارتند از:

    • سرویس چایخوری
    • چراغ تزئینی
    • قاب قلمزنی
    • شکلات‌خوری
    • گلدان
    • آجیل‌خوری
    • جا دستمال‌کاغذی
    • تُنگ و جام
    • شیرینی‌خوری
    • و...

    بهترین هدیه برای خواهر شوهر

    بند عینک

    بند عینک جزء اکسسورهای شیک و خاص است که مورد استفاه اکثر خانم‌ها هست و از آن برای عینک طبی یا آفتابی خود استفاده می‌کنند. در گذشته بندهای عینک فقط در دو مدل نخ قیطان و زنجیر موجود بودند اما امروزه بسیار متنوع هستند و در طرح‌های مختلف تولید می‌شوند.

    بند عینک دست‌ساز جزء یکی از زیباترین مدل‌های بند عینک برای خانم‌ها است که با انواع سنگ و مهره تزئین شده‌اند و دوام و استحکام بالایی نیز دارند. اگر می‌خواهید هدیه ارزان برای خواهرشوهر بخرید، بندعینک گزینه‌ی مناسبی است و در قبال هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید یک کادو کاربردی برای خواهر شوهرتان تهیه کرده‌اید.

    تهیه و گردآوری مطلب: وبلاگ فروشگاه اینترنتی پرنون

    منبع: فروشگاه اینترنتی پرنون

    با ارسال دیدگاه و پیشنهادات خود ما را در بهبود مطالب یاری کنید.

     

     

    اشتراک گذاری این مطلب

    محصولات مرتبط

    آباژور سنگ نمک طرح کاسه سایز بزرگ

    آباژور سنگ نمک طرح کاسه سایز بزرگ

    780,000 تومان (بدون مالیات)
    سنگاب فیروزه کوب اصفهان

    سنگاب فیروزه کوب اصفهان

    1,100,000 تومان (بدون مالیات)
    ظرف آجیل و میوه  قلمزنی شده طرح نقره مدل کشکولی

    ظرف قلمزنی آجیل و میوه مدل کشکولی

    2,800,000 تومان (بدون مالیات)
    تابلو گل نقره 30 در 50 سانتیمتری لوح دار

    قاب گل نقره 30 در 50 لوح دار

    330,000 تومان (بدون مالیات)
    قندان مسی قلمزنی شده 15 سانتی اصفهان

    قندان مسی قلمزنی شده 15 سانتی

    1,400,000 تومان (بدون مالیات)
    لوستر حصیری بسکتی

    لوستر حصیری روشنا 1

    1,250,000 تومان (بدون مالیات)
    شکوه خلقت

    پادری قلاب بافی مدل شکوه خلقت

    1,000,000 تومان (بدون مالیات)
    کاور کوسن گلیمی ورنی ۴۰×۴۰ طرح ۱۷۳

    کوسن طرح دار برای مبل کد ۱۷۳

    590,000 تومان (بدون مالیات)
    کیف پول چرم طبیعی دکمه‌دار

    کیف پول چرم طبیعی دکمه‌دار

    390,000 تومان (بدون مالیات)
    گلدان میناکاری 25 سانتی با جعبه چوبی

    گلدان میناکاری 25 سانتی با جعبه چوبی

    1,980,000 تومان (بدون مالیات)

    دیدگاه (4)

      • ملانصیری
      من عاشق اون چراغ قلمزنی شدم خیلی شیک بود برای هدیه زنگ زدم بهتون قیمتش را پرسیم فقط حیف که قیمتش بالا بود و نتونستم بخرم
      • پرنون
      درود دوست عزیز، تنوع و قیمت صنایع‌دستی قلمزنی بسیار گسترده است جهت خرید محصولات قلمزنی به عنوان هدیه برای خواهر شوهر یا کادو برای خواهر زن متناسب با بودجه مدنظرتان می‌توانید با بخش پشتیبانی فروشگاه پرنون به شماره 09363197760 تماس بگیرید.
      • منیژه رستگار
      سلام من میخوام اون جعبه خاتم کاری را برای تولد خواهرشوهرم سفارش بدم ارسالش به مشهد چقدر طول میکشه؟
      • پرنون
      سلام و عرض ادب خدمت شما، ارسال محصولات به شهرستان‌ها 48 الی 72 ساعت زمان می‌برد.

    دیدگاه جدید

    شما در حال پاسخ به دیدگاه هستید

    تنظیمات

    اشتراک گذاری

    فهرست

    کد QR